nej.

Allt du läser behöver inte vara sant. Allt som är sant kommer du aldrig att läsa. I ett virrvarr av drömmar och tankar skapas fiktiv verklighet. Skapas utlopp för allt det som i vardagen måste vara dolt. Det som inte accepteras. Av mig själv, av andra. Jag vill ge detta ett försök, bara du lovar att förstå att allt inte är sanning. Ett ord är inte alltid vad det skulle kunna vara. En omskrivning av sanningen eller en sann omskrivning. Kanske är det här viktigt för mig just i detta nu för att jag lett mig själv in på förvirring. Gett mig själv chansen att känna efter. Det saktar ner som sagt men stundtals njuter jag. Det är destruktivt när man vet hur det kommer att sluta. När man vet att det finns hundramiljoner saker i vägen. När alla sakerna är en själv. Hinder i mig. Du får inte. Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0